מה זה "ניקוי רעלים"?
יונית ומירה

יונית ומירה

מפתחות שיטת FIT5

מה זה "ניקוי רעלים"?

"ניקוי רעלים" = שינוי בתזונה שמתיימר לסלק רעלים מהגוף, לשפר את הבריאות ולסייע בהרזיה. הגוף שלנו מסלק רעלים כל הזמן, כחלק מתהליך חילוף החומרים, מטרת ניקוי רעלים מהגוף היא להגביר את סילוק הפסולת.

כיצד רעלים נכנסים לגוף?

חומרי פסולת מזיקים נכנסים לגוף באמצעות תזונה מעובדת ומתועשת, מלח בכמות גבוהה, אכילת מאכלים מטוגנים, קפאין, ניקוטין, מוצרים מן החי שעשירים באנטיביוטיקה ובהורמונים, מזונות חריפים שמגרים את דפנות המעי על בסיס קבוע, מזונות מתוקים, ממתיקים מלאכותיים, משקאות מוגזים, סוכרים, זיהום אויר, חומרי ניקוי כימיים, שימוש במוצרי קוסמטיקה כימיים, מתח נפשי ועוד. בתגובה, הגוף נוקט בפעולות על מנת להפריש אותם, בצורה טבעית לחלוטין וכמעט ללא מאמץ מודע של האדם. הגוף עובד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע על הוצאת פסולת באמצעות: שתן, צואה, זיעה, נשימה ודרך העור. ככל שכמות הרעלים בגוף גדולה יותר, הגוף צריך לעבוד קשה יותר בשביל להפריש את הרעלים וזה עלול לגרום לסימפטומים פחות נעימים כגון: כאבי ראש, עייפות, חולשה, דלקות, כאבים באזורים שונים בגוף וכד'. אך חשוב לזכור תהליך זה של ניקוי רעלים יעניק לנו את הכלים להפעיל מחדש (ריסטארט) למערכת טיהור הרעלים של גופנו ולשקם את יכולתו של הגוף להחלים, לתקן ולחדש את עצמו.

היום בעולם המודרני, הניקוי ממש חלק מהאופנה וחדשים לבקרים יוצאת תוכנית ניקוי חדשה "ומפתיעה" החל מצום מוחלט, צום מיצים, אכילת אורז מלא ועוד ועוד.

בתהליך של ניקוי רעלים, אנחנו ראשית נצמצם ככל האפשר את כמות הרעלים על ידי תזונה מנקה ומעצימה, פעילות גופנית ועידוד הפרשת רעלים דרך הזעה, שינה מספקת ומנוחה, שלוות נפש והפחתת מתחים.

כבר לפני 800 שנה הבחין הרמב”ם כי ההסתמכות על כוחות הריפוי הטבעי של הגוף הינה מעשה מדעי מבוסס הרבה יותר מטיפול תרופתי.

הרמב”ם הדגיש את החשיבות העליונה של התנזרות ממאכלים ומהרגלים המזיקים לגוף וטען שלא ניתן להזיק לגוף ולצפות שתרופה כלשהי תתקן את הנזק.
הוא האמין ביכולתו של הגוף להיות בריא לאורך כל ימיו.

 

כיצד רעלים יוצאים מהגוף?

אין דרך אחת לפליטת רעלים, אלא דרכים רבות. במצבים מסוימים רעלים יוצאים דרך מערכת העיכול בצורה של שלשולים, במצבים אחרים רעלים יוצאים דרך העור בצורה של פריחות ונגעים. בכל מקרה, דעו שהגוף שלכם חכם ויודע בדיוק מהי הדרך האפקטיבית הטובה ביותר להוציא את הרעלים ולהגיע לריפוי שלם של גופכם.

 

לכן, שינוי הרגלים , מעבר לאורח חיים בריא וניקוי רעלים לפחות פעמיים בשנה יסייעו לגוף שלכם לחדש את כוחות הריפוי, להפריש את המיותר ולהתחדש!!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print

יונית ומירה,
תגלו לי איך להצליח!

דילוג לתוכן